Voor het goede doel Hachiko vzw!!!

 

Info:

Vorig jaar verkocht ik bandjes voor Hachiko, dat leverde 105 euro op! Dat bedrag werd gestort en ik zond een email. Na enkele dagen wachtten kreeg ik een mail terug. De mensen van Hachiko waren heel blij en nu krijg ik om de drie maanden een hachikogazet in de brievenbus. Dit jaar doe ik dit opnieuw.

Waarom Hachiko

Hachiko heb ik gekozen omdat dat goede doel niet zo goed bij de mensen gekend is. Mensen kennen veel beter bv. WWF, plan Belgie enzovoort. Het heeft ook te maken met honden en ik ben ook een grote honden fan!

Info over Hachiko:

Hachiko is een organisatie die assistentiehonden opleidt voor mensen met een motorische handicap of epilepsie. Assistentiehonden worden speciaal getraind om taken uit te voeren die door de handicap of aandoening erg moeilijk of quasi onmogelijk zijn geworden. Met andere woorden: een assistentiehond ondersteunt de autonomie en de zelfredzaamheid van zijn baasje. Hachiko plaatst haar honden volledig gratis. Het spreekt vanzelf dat hiervoor veel geld nodig is. Een volledig afgewerkte hond kost Hachiko ruim 20.000 euro.

Wat is er dit jaar te koop?

Artikel:                                         prijs:                                            info:

Zelfgeschreven boek:

De drie buurvrouwen

 3 euro/stuk

17 pagina’s

met illustraties

zwart wit

Mama’s zelfgebreide mutsen

5 euro/ stuk

Met pompon

verschillende kleuren en maten

Zelfgemaakte vriendschapsbandjes

1 euro/ stuk

Plat of gedraaid

verschillende kleuren en maten

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

Een gedachte over “Voor het goede doel Hachiko vzw!!!

Geef een reactie

